La oss hjelpe deg
Noen ganger står man fast og trenger støtte til å løse en problemstilling. Vi står klare til å hjelpe når behovet oppstår. På denne siden finner du litt mer informasjon om support og tekniske krav hvis du vurderer å ta i bruk Datalex.

Vi kan tilby fjernstyrt support via Teamviewer
Til tider er det behov for hjelp. Vi tilbyr fjernsupport ved hjelp av programmet Teamviewer når det er behov for dette. Sammen får vi som regel raskt løst de problemstillingene du står fast ved.
- Kontakt oss
Ring vår supporttelefon på 474 71 814. Dersom samtalen ikke løser problemet umiddelbart, avtaler vi et passende tidspunkt for videre support. - Last ned TeamViewer
For at vi skal kunne gi support gjennom TeamViewer, må du laste ned programmet. Dette kan gjøres via denne linken. - Planlegg videre fremgang
Vi avtaler hvordan vi går frem for å løse din spesifikke utfordring.
Nedlastning av programvare
Her finner du aktuelle versjoner av Datalex for nedlastning. Hvis du ikke finner versjonen du leter etter ber vi deg ta kontakt.
Nyeste Programvare
Tekniske krav for bruk av vår programvare
Her finner du minstekravene for å ta i bruk Datalex. Kontakt oss for mer informasjon.
Krav til skybasert Datalex:
- OS: Windows (64-bit) 8.1, 10 eller 11.
- CPU: Prosessor med 64-bit arkitektur.
- Programvare: MS Office 2016 eller nyere.
Bruker du Mac?
Ta kontakt med oss for å høre hvilke muligheter som finnes.
Krav ved drift av egen server (self-hosted):
- OS: Windows Server 2016 eller nyere.
- Ram: 4GB – 128GB, avhengig av antall brukere.
- Programvare: MS SQL 2014 eller nyere, med Reporting Services og Full-Text Search.
Merk: Hvis MS SQL er eldre enn 2019, må følgende være inkludert:
- Adobe PDF iFilter 9 (Full-Text Search, installeres av Datalex)
- Microsoft Office 2010 Filter Pack (Full-Text Search, installeres av Datalex)